Известие

Collapse
No announcement yet.

Ускорение 0-100 GTV 2.0 TC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Тежки са GTV-тата определено, за това е и по-бързо ТТ-то. Обаче има една друга работа. Това тегло си казва думата в завоите с подходящо окачване. Лепне си на пътя. А все си мисля, че повечето в този форум не сте на 16 години и не мислите, че ускорение в права линия е състезание. Drag is for Pu**ies! :> Нагледал съм се на мераклии които изпреварват на прави и после в завоите ми вадят очите с стоповете си :>
    Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
      Тежки са GTV-тата определено, за това е и по-бързо ТТ-то. Обаче има една друга работа. Това тегло си казва думата в завоите с подходящо окачване. Лепне си на пътя. А все си мисля, че повечето в този форум не сте на 16 години и не мислите, че ускорение в права линия е състезание. Drag is for Pu**ies! :> Нагледал съм се на мераклии които изпреварват на прави и после в завоите ми вадят очите с стоповете си :>
      Теглото НИКОГА не е плюс, независимо дали става въпрос за завои или за каране направо.
      Alfa Romeo 166 3.0 V6
      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

      Comment


      • #33
        Теглото никога не е + само при жените :> Пробвай да караш тир без ремарке. А говорим за 200 кг разлика между ТТ и GTV в случая за стабилност смятам че си е плюс. Алфата стои по-стабилно в завоите. Всичко е до баланс в тая вселена, за това си има показател power/weight. Иначе нищо не ти пречи да останеш по волан и кашон за седалка и да си олекотиш колата с 500-600кг като изхърлиш всичко, но ще го послеваш изхвърленото в някой завой, като нямаш сцепление. :>
        Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
          Няма друга кола с тази мощност и на тея килограми, която да върви толкова, камо ли пък кабрио. Ето едно малко мое разследване за ускорение и максимална скорост по каталожни данни, всеки сам да си прави изводите:

          Alfa Romeo Spider 2.0 150hp - 8.4 - 210
          AUDI A3 Turbo 1.8 150hp - 8.2 - 215
          AUDI TT Turbo 1.8 150hp - 8.6 - 194
          AUDI COUPE 2.3 167hp - 8.6 - 220
          BMW E36 320 2.0 148hp - 9.9 - 214
          BMW E46 320 2.0 150hp - 8.9 - 219
          BMW Z3 2.0 150hp - 9.0 - 210
          CITROEN XSARA VTS 2.0 163hp - 8.7 - 220
          FIAT BARCHETTA 1.8 130hp - 8.9 - 200
          Fiat Coupe 2.0 152hp - 8.4 - 215
          Fiat Bravo HGT 2.0 154hp - 8.0 - 213
          FIAT PUNTO1 Turbo 1.4 133hp - 7.9 - 205
          Ford Mondeo MK1 2.0 136hp - 9.7 - 209
          FORD PUMA 1.7 125hp - 9.2 - 203
          FORD COUGAR 2.0 131hp - 9.6 - 209
          FORD FOCUS 2.0 131hp - 9.3 - 201
          HONDA PRELUDE 2.0 133hp - 9.2 - 201
          HYUNDAI COUPE 2.0 139hp - 8.6 - 201
          LEXUS IS200 2.0 155hp - 9.8 - 215
          MAZDA MX-5 1.8 146hp - 8.4 - 208
          Mercedes SLK komp 2.0 163hp - 8.2 - 224
          MERCEDES E220 2.0 150hp - 10.6- 210
          MERCEDES C200 2.0 163hp - 9.3 - 230
          MG MG-F 1.8 120hp - 9.0 - 193
          MITSUBISHI GALANT 2.5 163hp - 8.6 - 225
          MITSUBISHI ECLIPS 2.0 145hp - 9.4 - 220
          OPEL CALIBRA 2.0 150hp - 8.5 - 223
          OPEL VECTRA 2.2 147hp - 9.5 - 218
          OPEL ASTRA 2.2 147hp - 8.8 - 214
          PEUGEOT 206 S16 2.0 135hp - 8.9 - 210
          RENAULT MEGANE 2.0 150hp - 8.6 - 215
          SAAB 9-3 2.3 150hp - 10.0- 210
          SAAB 9-3 TURBO 2.0 154hp - 8.8 - 215
          SAAB 9-5 TURBO 2.0 150hp - 9.8 - 215
          SAAB 900 C TURBO 2.0 185hp - 8.5 - 215
          SUBARU IMPREZA 2.0 155hp - 10.2- 185
          Toyota Celika T23 1.8 143hp - 8.7 - 205
          Toyota MR2 W3 1.8 140hp - 7.9 - 210
          VW NEW BEATLE TUR 1.8 150hp - 9.0 - 203
          VW GOLF 4 2.3 150hp - 9.0 - 211
          VW GOLF 3 GTI 2.0 150hp - 8.3 - 215
          VW GOLF 5 FSI 2.0 150hp - 8.9 - 206
          Не знам от къде ги гледаш тея данни, но аз лично дълбоко се съмнявам GTV Spider 2.0 да ускорява до 100 за 8.4

          Comment


          • #35
            И най-вече като е карано в България и е на 10+ години. Не знам каква е тази мания за ускорение в права линия :> Мене ме е страх да отида на един Дино тест да не се окаже 99 коня :>
            Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
              Теглото никога не е + само при жените :> Пробвай да караш тир без ремарке. А говорим за 200 кг разлика между ТТ и GTV в случая за стабилност смятам че си е плюс. Алфата стои по-стабилно в завоите. Всичко е до баланс в тая вселена, за това си има показател power/weight. Иначе нищо не ти пречи да останеш по волан и кашон за седалка и да си олекотиш колата с 500-600кг като изхърлиш всичко, но ще го послеваш изхвърленото в някой завой, като нямаш сцепление. :>
              Грешиш колега.
              Първо, смесваш понятията маса и тегло, които са съвсем различни величини. Първото е константа.
              Второ, колкото е по-голяма масата, толкова са по-големи центробежните сили в завой => колата има тенденция да минава отвъд прага на сцеплението на гумите по-скоро, отколкото ако беше по-лека.
              При абсолютно еднакви други данни за два автомобила (мощност, гуми/сцепление, окачване, каквото се сетиш), ако единият автомобил е по-лек, то той ще е по-бърз и в ускорението и в завоите.
              Alfa Romeo 166 3.0 V6
              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                Грешиш колега.
                Първо, смесваш понятията маса и тегло, които са съвсем различни величини. Първото е константа.
                Второ, колкото е по-голяма масата, толкова са по-големи центробежните сили в завой => колата има тенденция да минава отвъд прага на сцеплението на гумите по-скоро, отколкото ако беше по-лека.
                При абсолютно еднакви други данни за два автомобила (мощност, гуми/сцепление, окачване, каквото се сетиш), ако единият автомобил е по-лек, то той ще е по-бърз и в ускорението и в завоите.

                За центробежната сила се сетих в момента, в който го написах и съм съгласен с теб. А и са доста факторите, които определят колко е стабилна една кола.

                А и други се сетих.... в Турция теглото е + и при жените :>>>
                Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

                Comment


                • #38
                  И кое ми е смешното на графата, че нещо не разбрах?
                  И защо решихте, че ТТ върви повече? Това че си се возил преди определено време на добре поддържано ТТ, което върви повече от раздрънканото ти GTV, не означава че данните не са верни.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от _power_
                    Аз предлагам тая тъпа дискусия да я спрем до тук! Бадмадафака ще ти отговоря на л.с.
                    Няма да спрем, защото ще си останеш неинформиран и незнаещ.
                    Ети цитат от колегата Proper от темата "Спецификации на моделите"

                    Spider Phase 1 (1995-199
                    2.0 TS 16v 110kW (150pk) 210 km/h 8,4 sec.

                    А колкото до двигателя на Ауди Купе 2,0 моето момче, има точно 4 варианта - 133,136, 167 и 170.

                    Те ти и за ТТ-то: http://www.parkers.co.uk/cars/specs/....aspx?model=48

                    Говорим за заводски данни за нова кола, няма как на 10-15 години колата ти да е все още 150кс без да си я пипал и ускорението да ти е същото.

                    Ще ти дам елементарен пример: мен ме резна с малко едно ПИжо 307 2,0HDI 136кс, е да ама на 15хил км. И защо да не ме резне след като му дават ускорение за 9,8 а не е аз да немога нещо да карам, просто колата си е дърта.

                    Някой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне

                    Comment


                    • #40
                      Е, да има ТТ - та 1,8 Турбо дето вървят повечко - ама не са сток. То 1,8 има и на по 250-300 кс надути. (говоря за 150 кс варианта - другите са по бързи )
                      Аз за ТТ не знам , ама за 2001 г А4-ка 1,8 - 150 к.с знам , че вървеше една идея по слабо от бившата ми 145-ца. Сигурен бях , че не е пипана. Теста съм го правил в Свищов 2006 година.
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщение
                        Някой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне
                        По-скоро голям плач ще падне... По-добре да не знаем... Ignorance is bliss, както казаха в първата Матрица...

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от кучето
                          Ще ти дам елементарен пример: мен ме резна с малко едно ПИжо 307 2,0HDI 136кс, е да ама на 15хил км. И защо да не ме резне след като му дават ускорение за 9,8 а не е аз да немога нещо да карам, просто колата си е дърта.

                          Някой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне
                          Само да те успокоя-резнало те е не щото ти е дърта колата или не е наред...!!!Просто HDI моторите са такива-при 1600 об. вече са на почти макс въртящ момент!Изстрелва се като от прашка!!!!!!!!!
                          Аз съм най-големия семкаджия,ма с втората кола от подписа колко мутри измислени съм разплакал по светофарите не е истина...!!!!!!!Споко за твоята колица,предполагам си е екстра![/QUOTE]

                          Не схванах нещо, с какво си бил и те е резнало Пежото.
                          И като видиш некоя Алфа на ОМВ на Горубляне следващия път ако не спреш да кажеш здрасти, ще се караме .
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                            Е, да има ТТ - та 1,8 Турбо дето вървят повечко - ама не са сток. То 1,8 има и на по 250-300 кс надути. (говоря за 150 кс варианта - другите са по бързи )
                            Аз за ТТ не знам , ама за 2001 г А4-ка 1,8 - 150 к.с знам , че вървеше една идея по слабо от бившата ми 145-ца. Сигурен бях , че не е пипана. Теста съм го правил в Свищов 2006 година.
                            че 150 коня тт няма има 180 и е най слабото !
                            ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
                              Въпросът ми е какво е ускорението от 0-100 на колегите с двигател 2.0 TC?Искам да знам на кола която карате и на на известен брой километри,какви параметри ви дава,а не по заводски данни.Моята направи 10.5сек...нормално ли е или има нещо което трябва да се види за такова ускорение(до 2000 оборота я няма,после тръгва).
                              Аз си мислех , че мойта кола не върви )
                              Алфа Ромео 155 2.0 тс 149 к.с. 0-100 / 7.9 сек )

                              Comment


                              • #45
                                Гуми, състояние на съединителя и какви още не глупости , пътна настилка и т,н. , не знам в тия книжки на колите не пиши ли и някакво друго ускорение например от 30 км/ч до 100 от 1ва.. това 0-100 си е достаааа интересно , засечки съм правил доста с ГПС на телефона и резултатите са плашещи давал съм и 13.5 давал съм и 9.0 , като цяло почвам , че нямаме точна измервателна система , после гуми и т.н. , изобщо теми свързани с 0-100 са излишни ( аз лично бях пуснал 1 такава, но кяр от нея няма)
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X