Тежки са GTV-тата определено, за това е и по-бързо ТТ-то. Обаче има една друга работа. Това тегло си казва думата в завоите с подходящо окачване. Лепне си на пътя. А все си мисля, че повечето в този форум не сте на 16 години и не мислите, че ускорение в права линия е състезание. Drag is for Pu**ies! :> Нагледал съм се на мераклии които изпреварват на прави и после в завоите ми вадят очите с стоповете си :>
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ускорение 0-100 GTV 2.0 TC
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщениеТежки са GTV-тата определено, за това е и по-бързо ТТ-то. Обаче има една друга работа. Това тегло си казва думата в завоите с подходящо окачване. Лепне си на пътя. А все си мисля, че повечето в този форум не сте на 16 години и не мислите, че ускорение в права линия е състезание. Drag is for Pu**ies! :> Нагледал съм се на мераклии които изпреварват на прави и после в завоите ми вадят очите с стоповете си :>Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Теглото никога не е + само при жените :> Пробвай да караш тир без ремарке. А говорим за 200 кг разлика между ТТ и GTV в случая за стабилност смятам че си е плюс. Алфата стои по-стабилно в завоите. Всичко е до баланс в тая вселена, за това си има показател power/weight. Иначе нищо не ти пречи да останеш по волан и кашон за седалка и да си олекотиш колата с 500-600кг като изхърлиш всичко, но ще го послеваш изхвърленото в някой завой, като нямаш сцепление. :>Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels
Comment
-
Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщениеНяма друга кола с тази мощност и на тея килограми, която да върви толкова, камо ли пък кабрио. Ето едно малко мое разследване за ускорение и максимална скорост по каталожни данни, всеки сам да си прави изводите:
Alfa Romeo Spider 2.0 150hp - 8.4 - 210
AUDI A3 Turbo 1.8 150hp - 8.2 - 215
AUDI TT Turbo 1.8 150hp - 8.6 - 194
AUDI COUPE 2.3 167hp - 8.6 - 220
BMW E36 320 2.0 148hp - 9.9 - 214
BMW E46 320 2.0 150hp - 8.9 - 219
BMW Z3 2.0 150hp - 9.0 - 210
CITROEN XSARA VTS 2.0 163hp - 8.7 - 220
FIAT BARCHETTA 1.8 130hp - 8.9 - 200
Fiat Coupe 2.0 152hp - 8.4 - 215
Fiat Bravo HGT 2.0 154hp - 8.0 - 213
FIAT PUNTO1 Turbo 1.4 133hp - 7.9 - 205
Ford Mondeo MK1 2.0 136hp - 9.7 - 209
FORD PUMA 1.7 125hp - 9.2 - 203
FORD COUGAR 2.0 131hp - 9.6 - 209
FORD FOCUS 2.0 131hp - 9.3 - 201
HONDA PRELUDE 2.0 133hp - 9.2 - 201
HYUNDAI COUPE 2.0 139hp - 8.6 - 201
LEXUS IS200 2.0 155hp - 9.8 - 215
MAZDA MX-5 1.8 146hp - 8.4 - 208
Mercedes SLK komp 2.0 163hp - 8.2 - 224
MERCEDES E220 2.0 150hp - 10.6- 210
MERCEDES C200 2.0 163hp - 9.3 - 230
MG MG-F 1.8 120hp - 9.0 - 193
MITSUBISHI GALANT 2.5 163hp - 8.6 - 225
MITSUBISHI ECLIPS 2.0 145hp - 9.4 - 220
OPEL CALIBRA 2.0 150hp - 8.5 - 223
OPEL VECTRA 2.2 147hp - 9.5 - 218
OPEL ASTRA 2.2 147hp - 8.8 - 214
PEUGEOT 206 S16 2.0 135hp - 8.9 - 210
RENAULT MEGANE 2.0 150hp - 8.6 - 215
SAAB 9-3 2.3 150hp - 10.0- 210
SAAB 9-3 TURBO 2.0 154hp - 8.8 - 215
SAAB 9-5 TURBO 2.0 150hp - 9.8 - 215
SAAB 900 C TURBO 2.0 185hp - 8.5 - 215
SUBARU IMPREZA 2.0 155hp - 10.2- 185
Toyota Celika T23 1.8 143hp - 8.7 - 205
Toyota MR2 W3 1.8 140hp - 7.9 - 210
VW NEW BEATLE TUR 1.8 150hp - 9.0 - 203
VW GOLF 4 2.3 150hp - 9.0 - 211
VW GOLF 3 GTI 2.0 150hp - 8.3 - 215
VW GOLF 5 FSI 2.0 150hp - 8.9 - 206
Comment
-
Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщениеТеглото никога не е + само при жените :> Пробвай да караш тир без ремарке. А говорим за 200 кг разлика между ТТ и GTV в случая за стабилност смятам че си е плюс. Алфата стои по-стабилно в завоите. Всичко е до баланс в тая вселена, за това си има показател power/weight. Иначе нищо не ти пречи да останеш по волан и кашон за седалка и да си олекотиш колата с 500-600кг като изхърлиш всичко, но ще го послеваш изхвърленото в някой завой, като нямаш сцепление. :>
Първо, смесваш понятията маса и тегло, които са съвсем различни величини. Първото е константа.
Второ, колкото е по-голяма масата, толкова са по-големи центробежните сили в завой => колата има тенденция да минава отвъд прага на сцеплението на гумите по-скоро, отколкото ако беше по-лека.
При абсолютно еднакви други данни за два автомобила (мощност, гуми/сцепление, окачване, каквото се сетиш), ако единият автомобил е по-лек, то той ще е по-бърз и в ускорението и в завоите.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеГрешиш колега.
Първо, смесваш понятията маса и тегло, които са съвсем различни величини. Първото е константа.
Второ, колкото е по-голяма масата, толкова са по-големи центробежните сили в завой => колата има тенденция да минава отвъд прага на сцеплението на гумите по-скоро, отколкото ако беше по-лека.
При абсолютно еднакви други данни за два автомобила (мощност, гуми/сцепление, окачване, каквото се сетиш), ако единият автомобил е по-лек, то той ще е по-бърз и в ускорението и в завоите.
За центробежната сила се сетих в момента, в който го написах и съм съгласен с теб. А и са доста факторите, които определят колко е стабилна една кола.
А и други се сетих.... в Турция теглото е + и при жените :>>>Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels
Comment
-
Първоначално публикувано от _power_Аз предлагам тая тъпа дискусия да я спрем до тук! Бадмадафака ще ти отговоря на л.с.
Ети цитат от колегата Proper от темата "Спецификации на моделите"
Spider Phase 1 (1995-199
2.0 TS 16v 110kW (150pk) 210 km/h 8,4 sec.
А колкото до двигателя на Ауди Купе 2,0 моето момче, има точно 4 варианта - 133,136, 167 и 170.
Те ти и за ТТ-то: http://www.parkers.co.uk/cars/specs/....aspx?model=48
Говорим за заводски данни за нова кола, няма как на 10-15 години колата ти да е все още 150кс без да си я пипал и ускорението да ти е същото.
Ще ти дам елементарен пример: мен ме резна с малко едно ПИжо 307 2,0HDI 136кс, е да ама на 15хил км. И защо да не ме резне след като му дават ускорение за 9,8 а не е аз да немога нещо да карам, просто колата си е дърта.
Някой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне
Comment
-
Е, да има ТТ - та 1,8 Турбо дето вървят повечко - ама не са сток. То 1,8 има и на по 250-300 кс надути. (говоря за 150 кс варианта - другите са по бързи )
Аз за ТТ не знам , ама за 2001 г А4-ка 1,8 - 150 к.с знам , че вървеше една идея по слабо от бившата ми 145-ца. Сигурен бях , че не е пипана. Теста съм го правил в Свищов 2006 година.2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от Magiosnika Покажи съобщениеНякой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне
Comment
-
Първоначално публикувано от кучетоЩе ти дам елементарен пример: мен ме резна с малко едно ПИжо 307 2,0HDI 136кс, е да ама на 15хил км. И защо да не ме резне след като му дават ускорение за 9,8 а не е аз да немога нещо да карам, просто колата си е дърта.
Някой да договори отстъпка за Дино и да отидем всички да си направим по един тест, голям смях ще падне
Аз съм най-големия семкаджия,ма с втората кола от подписа колко мутри измислени съм разплакал по светофарите не е истина...!!!!!!!Споко за твоята колица,предполагам си е екстра![/QUOTE]
Не схванах нещо, с какво си бил и те е резнало Пежото.
И като видиш некоя Алфа на ОМВ на Горубляне следващия път ако не спреш да кажеш здрасти, ще се караме .Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеЕ, да има ТТ - та 1,8 Турбо дето вървят повечко - ама не са сток. То 1,8 има и на по 250-300 кс надути. (говоря за 150 кс варианта - другите са по бързи )
Аз за ТТ не знам , ама за 2001 г А4-ка 1,8 - 150 к.с знам , че вървеше една идея по слабо от бившата ми 145-ца. Сигурен бях , че не е пипана. Теста съм го правил в Свищов 2006 година.има 180 и е най слабото !
ALFA ROMEO GTV 2.0 TS/ Punto GT3 8V / BMW 530D E60
Comment
-
Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщениеВъпросът ми е какво е ускорението от 0-100 на колегите с двигател 2.0 TC?Искам да знам на кола която карате и на на известен брой километри,какви параметри ви дава,а не по заводски данни.Моята направи 10.5сек...нормално ли е или има нещо което трябва да се види за такова ускорение(до 2000 оборота я няма,после тръгва).)
Алфа Ромео 155 2.0 тс 149 к.с. 0-100 / 7.9 сек)
Comment
-
Гуми, състояние на съединителя и какви още не глупости , пътна настилка и т,н. , не знам в тия книжки на колите не пиши ли и някакво друго ускорение например от 30 км/ч до 100 от 1ва.. това 0-100 си е достаааа интересно, засечки съм правил доста с ГПС на телефона и резултатите са плашещи
давал съм и 13.5
давал съм и 9.0
, като цяло почвам , че нямаме точна измервателна система , после гуми и т.н. , изобщо теми свързани с 0-100 са излишни ( аз лично бях пуснал 1 такава, но кяр от нея няма)
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
Comment